Tarieven
Individuele sessie van 1 - 1,5 uur € 92,50
Individuele sessie van 2 uur, € 120,00
inclusief craniosacraaltherapie
In overleg zijn ook afspraken in de avond of op zaterdagochtend mogelijk.
Een afspraak dient uiterlijk 24 uur van tevoren te worden afgezegd. Als je een afspraak op maandag hebt, dan dien je uiterlijk op de vrijdag ervoor af te zeggen. Anders ben ik helaas genoodzaakt om de sessiekosten in rekening te brengen.
Ik ben aangesloten bij de Vereniging ter Bevordering van Alternatieve Geneeswijze (VBAG). De meeste zorgverzekeraars vergoeden (een deel) van mijn consulten. Informeer bij jouw eigen zorgverzekeraar of en hoe deze mijn behandelingen vergoedt of check dit zelf via de website https://www.zorgwijzer.nl/vergoeding/alternatieve-geneeswijzen of je in aanmerking komt voor een vergoeding.
TIP!
Veel mensen denken dat een consult bij een psycholoog die via de basisverzekering vergoed wordt goedkoper is dan een psycholoog of therapeut die via de aanvullende verzekering vergoed wordt. Dit hoeft echter niet zo te zijn. Wanneer het consult via de basisverzekering vergoed wordt, moet je namelijk altijd eerst je eigen risico opmaken. Bij vergoeding via de aanvullende verzekering wordt het eigen risico niet aangesproken en krijg je een vergoeding per dag, variërend van
€ 25 - € 65 per dag.
Rekenvoorbeeld:
Stel een sessie bij mij kost € 92,50 per gesprek en de aanvullende verzekering vergoedt € 45 per dag, dan betaal je zelf dus slechts € 47,50 per sessie. Als het eigen risico bijvoorbeeld € 385 is, dan kun je daarvoor, afhankelijk van de maximale jaarlijkse vergoeding via jouw aanvullende verzekering, behoorlijk wat sessies bij mij doen
Daarbij is het een groot voordeel dat ik geen (zware) diagnose hoef te stellen om jou voor vergoeding in aanmerking te kunnen laten komen.
Corine de Visser Coaching en Therapie is aangesloten bij VBAG en RBZC en staat geregistreerd in het AGB register van Vektis.
- Kamer van Koophandel: 66503272
- BTW-nummer: NL001981182B72
Klachtenregeling
Ik doe er alles aan om jou op een zorgvuldige en respectvolle manier te begeleiden. Mocht je onverhoopt toch ergens ontevreden over zijn, dan nodig ik je uit om dit eerst met mij te bespreken. Hopelijk komen wij er dan samen uit.
Mochten dit niet lukken, dan kun je kosteloos een onafhankelijke klachtenfunctionaris via de geschillencommissie Quasir inschakelen. Deze ondersteunt jou bij het formuleren van jouw klacht en bij het onderzoeken van oplossingen.
Download voor meer informatie over de klachtenregeling onderstaand klachtenformulier:
Folder klachtenregeling